سفرهای طولانی‌تر با لیف‌های آینده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



سفرهای طولانی‌تر با لیف‌های آینده
نوشته شده در سه شنبه 25 شهريور 1393
بازدید : 27
نویسنده : hasan gholipour

نیسان لیف فعلی از طراحی عجیب و نامتعارفی برخوردار است که شاید در ایجاد جلب‌توجه به آن مؤثر باشد اما فاقد زیبایی و تشخص لازم است. این در حالی است که شورلت ولت یا تسلا با وجود الکتریکی بودن، از طراحی خیره‌کننده‌ای نیز بهره می‌برند؛ بنابراین در نسل دوم لیف، یکی از اهداف ایجاد طراحی جذاب و تأثیرگذار برای این خودرو می‌باشد. این احتمال وجود دارد که این خودرو همانند نیسان مورانوی جدید و ماکسیمای جدید از زبان طراحی جدید نیسان با جلوپنجره V شکل و چراغ‌های بومرنگی و سقف شناور استفاده کند. در این صورت با خودرویی آینده‌نگرانه و جذاب مواجه خواهیم شد.

 

2015 Nissan Leaf

2015 Nissan Leaf


اما جذابیت بیشتر در ویژگی‌های فنی خواهد بود. نیسان قصد دارد شعاع حرکتی لیف را با هر بار شارژ کامل از 135 کیلومتر فعلی به 300 کیلومتر افزایش دهد؛ بنابراین این خودرو قادر به طی مسافت‌های بین‌شهری و رفتن به سفرهای کوتاه نیز خواهد بود. البته ممکن است همچنان یک نسخه ارزان داخل شهری با برد کوتاه و باتری‌های کوچک‌تر ارائه شود. احتمال استفاده از امکان شارژ بی‌سیم هم برای این خودرو وجود دارد.

 

2015 Nissan Leaf

2015 Nissan Leaf


نسل جدید نیسان لیف از اواسط سال 2016 رونمایی خواهد شد و اواخر این سال یا اوایل سال 2017 روانه بازار می‌گردد. البته احتمالاً آوریل سال آینده ابتدا یک نسخه کانسپت یا نمایشی آن معرفی خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: نیسان , نیسان لیف , جدید , هیبریدی , الکتریکی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: