گردهمایی فراری‌ها در بلژیک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



گردهمایی فراری‌ها در بلژیک
نوشته شده در پنج شنبه 20 شهريور 1393
بازدید : 31
نویسنده : hasan gholipour

در طول هفته پیست SPA FRANCORCHAMPS بلژیک میزبان گرمی برای صاحبان اسب سرکش ایتالیایی یعنی فراری است. البته این گردهمایی هرگز به تعداد رکورد سیلورستون که در آن 964 دستگاه فراری، یکجا جمع شدند، نمی رسد.

 

ferrari spa


بعضی از محصولات خاص فراری که قبلاً تولید شده‌اند یا حتی الآن در خط تولید هستند در این مهمانی شرکت دارند. مسلماً رویداد برجسته این گردهمایی حضور لافراری نقره‌ای رنگ بود که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کرد. البته باید به اسطوره فراری یعنی انزو نیز ادای احترام کرد. هرچند دیگر گرد و غبار خستگی بر چهره این اسب پیر نقش بسته باشد.

 


در این گردهمایی علاوه بر لافراری مدل‌های جدید دیگری از فراری حضور داشتند که از جمله می‌توان به فراری 458 اسپشاله، فراری اسکودریا اسپایدر، فراری کالیفرنیا و فراری 599 اشاره کرد؛ که همگی خاطره‌ای خوش را برای صاحبانشان به ارمغان آورده‌اند. این گردهمایی بزرگ‌ترین گردهمایی فراری در سال 2014 بوده است؛ که دل هر شخص عاشق این اسب سرکش ایتالیایی را با خود هم سو می‌کند.

 




:: برچسب‌ها: فراری , گردهمایی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ali در تاریخ : 1393/6/20/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: